mandag 25. desember 2017

JÕULUAEG




  Kuidas sel aastal jõulud nii ruttu tulid ja peaaegu märkamatult möödusid?
  Ja nagu tahaks mitmes kohas korraga olla, aga peab valima ühe!? Valisin Norra. 






  Pakid väikesed, nulg tilluke, aga selle eest rohkelt lund!



Mis oli paki sees?
Nagu ma eelnevates jõulupostitustes olen maininud, siis kingistressi meil pole. Kingime Statoili termos kohvitassid, iga aasta tuleb uus mudel ja kui selle ostad, siis saad terve aasta tanklatest kohvi niisama võtta... ja iga kord jõulukuuse all pakki avades karjud ikka täiest kõrist, õu mai gaaad... kust sa teadsid, et ma just seda tahan! Nüüd on suured muutused toimunud! Statoili enam pole, nüüd on Söökla gei ja Shell ka müüb kruuse. Paki avamisel oli põnevus suurem, haa- haaaa


  Vot selle pakiga oli põnevus suurem! Jõuluõhtul teeme live vestlust lastega, sööme, joome ja tervitame. Tütar ütles mulle, et pane nüüd jope selga ja saapad jalga, pead õue minema ja hakkame aaretejahti mängima! Nii tore, pakk oli mul autos istme all, olin terve pika reisi seal peal istunud! Mulle üllatused meeldivad! Aitähhh, A!



Ingen kommentarer: